1. Kim Tin

    Kim TinThành Viên Mới

    Tham gia ngày:
    11 Tháng một 2014
    Bài viết:
    11

    Brilliant Hotel (Đà Nẵng) cần tuyển nhân sự

    Thảo luận trong 'Việc làm' bắt đầu bởi Kim Tin, 12 Tháng hai 2014.

    Với vị trí nằm ngay trung tâm thành phố, trên con đường ven sông Hàn thơ mộng đẹp nhất Đà Nẵng, khách sạn Brilliant thực sự là một điểm nghỉ ngơi mà bạn nên dừng chân khi đến với miền Trung Việt Nam. Tiêu chí hoạt động của chúng tôi là luôn hướng tới sự tiếp cận dịch vụ chăm sóc khách hàng cao nhất- pha trộn văn hóa thế giới vào sự tráng lệ của cuộc sống hiện đại. Sự thiết kế của khách sạn tận dụng mọi lợi thế của vị trí xây dựng để bạn vừa có thể ngắm nhìn dòng sông Hàn thanh bình vừa trải tầm mắt ngắm đường chân trời trên biển từ ngay chính ô cửa phòng. Khách sạn cung cấp dịch vụ chăm sóc mọi khách hàng từ những chi tiết nhỏ nhất để bạn có thể cảm nhận được sự chuyên nghiệp trong dịch vụ của chúng tôi. Chúng tôi tự tin bạn sẽ thực sự ngạc nhiên với phong cách dịch vụ gần gũi, thân thiện của đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp của khách sạn.

    Brilliant Hotel Da Nang can tuyen nhan su


    I. Thông tin nhà tuyển dụng:

    BRILLIANT HOTEL

    Địa chỉ: 162 Bạch Đằng - Hải Châu - Đà Nẵng

    Tel/Fax: 0511 3 222 999

    Email: recruitment@ brillianthotel. vn

    Website: brillianthotel. vn



    II. Nội dung tuyển dụng:

    1. F&B Manager:

    Mô Tả Công Việc:

    Job Description

    - Supervises the functioning of all Food and Beverage employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved

    - Controls and analyses, on an on-going basis, in order to optimize the following:

    - Quality levels of product and service

    - Guest satisfaction

    - Merchandising and marketing

    - Operating costs

    - Sanitation and cleanliness (hygiene)

    - Coordinates and supervises the preparation, presentation and service of food products to ensure the highest quality at all times

    - Establishes and maintains effective employee relations

    - Supervises an coordinates pricing and preparation of menus, beverage and wine lists by taking into consideration such factors as:

    - Local requirements

    - Market needs

    - Competition

    - Trends

    - Recipes

    - Potential costs

    - Availability of Food and Beverage products

    - Merchandising and promotions.

    - Coordinates with the Finance Controller to determine the minimum and maximum Food and Beverage par stocks. Approves all wine purchases and other Food and Beverage items in accordance with the Hotel quality and quantity standards

    - Conducts weekly Food and Beverage meetings relating to, but not limited to, the following:

    - Overall Food and Beverage financial results and profitability

    - Projected business

    - Operations results and problems

    - Changes in procedures

    - New management policies

    - Quality improvement

    - Sales improvement

    - Productivity improvement

    - Attends all other meetings as required by the administrative calendar

    - Keeps and up-to-date standard recipe file for all Food and Beverage items to include:

    - Sales history

    - Sales mix

    - Actual costs

    - Potential costs

    - Par stock

    - Production time

    - Implements a daily, weekly and monthly checklist for all Food and Beverage departments. Ensures proper follow-up to attain maximum quality and efficiency

    - Keeps aware of trends, systems, practices and equipment in Food and Beverage preparation and service in the hotel and restaurant field through trade literature and actual visits

    - Interacts with individuals outside the hotel including, but not limited to, clients, suppliers, government officials, competitors and other members of the local community

    - Works with Human Resources on manpower planning and management needs

    - Works with Finance Controller in the preparation and management of the Department’s budget

    - Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.


    Yêu Cầu Công Việc:

    Job Requirement

    Required Skills –

    - Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

    - Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.

    - Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

    - Good writing skills

    - Leadership Skills


    Qualifications –

    - Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.


    Experience –

    - 4 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience


    2. Nhân Viên Lễ Tân Nam:

    Mô tả công việc:

    - Đảm nhận công việc tại quầy lễ tân

    - Làm thủ tục nhận trả phòng cho khách, cung cấp các thông tin,, dịch vụ theo yêu cầu của khách.


    Yêu cầu:

    - Số năm kinh nghiệm: Dưới 1 năm

    - Yêu cầu bằng cấp: Đại học

    - Yêu cầu giới tính: Nam

    - Yêu cầu độ tuổi: Không yêu cầu


    Yêu cầu khác:

    - Tiếng anh giao tiếp thông thạo, đặc biệt nghe nói, có kỹ năng khá sử dụng vi tính.

    - có thể làm tăng ca, hoặc thay ca cho nhân viên lễ tân khác khi có yêu cầu. linh hoạt về thời gian.


    3. Nhân viên lễ tân nữ


    III. Thông tin liên hệ:

    Người liên hệ: HCNS

    Tel/Fax: 0511 3 222 999

    Email: recruitment@ brillianthotel. vn

    Địa chỉ: 62 Bạch Đằng - Hải Châu - Đà Nẵng

    hoteljob. vn/Home/Gian-hang/default/6048/trang-chu.aspx
     

Chia sẻ trang này